Prekių pristatymas

Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. UAB „DPD Lietuva“ – pirmaujanti Lietuvoje ir viena didžiausių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.


Prekių pristatymas per DPD kurjerį

Prekių atsiėmimas DPD Pickup tinkle (paštomatuose ir siuntų taškuose)



DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup paštomate ar siuntų taške.

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-2 darbo dienas.

Siuntos į DPD Pickup paštoamtus ir siuntų taškus pristatomos per  1-2 darbo dienas.

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.

DPD Pickup paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.

Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.

Vakare prieš pristatymą gausite SMS žinutę (arba pranešimą į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) su siuntos numeriu ir internetine nuoroda. Ją paspaudus galėsite valdyti savo siuntos pristatymą: keisti pristatymo adresą, dieną ar nukreipti siuntą į patogiausią DPD paštomatą. Tai patogu, jei pasikeitė Jūsų planai ir numatytą pristatymo dieną negalite priimti siuntos.

Pristatymo dienos rytą apie numatomą siuntos pristatymo laiką būsite informuotas SMS žinute (arba pranešimu į Viber programėlę, jeigu ją naudojate). Žinutėje bus nurodytas kurjerio atvykimo laiką 1 val. laiko intervalu, pvz. 09:50-10:50.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup tinklą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute (arba pranešimą į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) ir/ar el. paštu.

-

Prekes iš DPD Pickup paštomato ar siuntų taško galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Už el. parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos).

Už el. parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kortele atsiimdami prekes DPD Pickup paštomate.

Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup paštomate turėsite suvesti SMS žinutėje gautą PIN kodą.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite nurodyti SMS žinutėje gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir užpildykite pakuotės pažeidimų aktą.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
•    Jei siuntą atsiimate iš paštomato, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 5 210 67 77.
•    Jei siuntą atsiimate iš siuntų taško, su Pickup siuntų taško darbuotoju užpildykite pakuotės pažeidimų aktą.



Papildomos paslaugos

Krovos darbai

Jeigu Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31,5 kg, turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Jei pageidaujate, kad kurjeriai iškrautų ir įneštų siuntą į namus, užsisakykite paslaugą „Užsakyti krovos darbai“. Kaina: 15-30 EUR, apmokestinama papildomai po užsakymo pateikimo.


Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 10  EUR, apmokestinama po užsakymo pateikimo arba gali būti išsiųsta Lietuvos paštu.


Prekių pristatymo paslaugos į užsienio valstybes teikiamos tik esant atskiram susitarimui.