Naudojimosi sąlygos

I. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės"), jas akceptavus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su eshop.ramidonas.lt taisyklėmis ir su jomis sutinku"), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir eshop.ramidonas.lt teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu - pardavimu eshop.ramidonas.lt susijusios nuostatos, išskyrus Pirkėjus, su kuriais eshop.ramidonas.lt yra sudariusi pirkimo - pardavimo sutartis, tai prekių pristatymas, atsiskaitymas ir visa kita veika vykdoma pagal pirkimo - pardavimo sutarties aprašytas sąlygas ir nuostatas.

1.2. eshop.ramidonas.lt pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

1.3. eshop.ramidonas.lt veikla vykdoma Lietuvos teritorijoje.

1.4.Pirkti eshop.ramidonas.lt turi teisę: a) veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; b) nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; c) juridiniai asmenys; d) visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

II. Asmens duomenų apsauga

2.1. Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekių eshop.ramidonas.lt, turi užsiregistruoti joje, įvesdamas eshop.ramidonas.lt jam suteiktą registracijos vardą ir slaptažodį.

2.2. Pirkėjas užsakydamas prekes, turi nurodyti prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį. eshop.ramidonas.lt patvirtina, jog šie duomenys bus išimtinai naudojami prekių pardavimo eshop.ramidonas.lt tikslais. eshop.ramidonas.lt įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus eshop.ramidonas.lt partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.

III. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes eshop.ramidonas.lt šių Taisyklių ir tarpusavio pasirašytų pirkimo-pardavimo sutarčių nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka arba pagal UAB „Ramidonas" ir Pirkėjo sudarytos pirkimo pardavimo sutarties sąlygas.

3.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai eshop.ramidonas.lt meniu punkte „Kontaktai" nurodytomis komunikavimo priemonėmis.

3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

3.5. Pirkėjas, naudodamasis eshop.ramidonas.lt, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų elektroninėje parduotuvėje bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

IV. eshop.ramidonas.lt teisės ir įsipareigojimai

4.1. eshop.ramidonas.lt turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių krepšelį.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti eshop.ramidonas.lt darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, eshop.ramidonas.lt turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.3. Susidarius svarbioms aplinkybėms, eshop.ramidonas.lt gali laikinai arba iš viso nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.

4.4. eshop.ramidonas.lt įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą eshop.ramidonas.lt registracijos formoje, išskyrus LR įstatymuose ir „Taisyklėse dėl asmens duomenų apsaugos" nustatytus atvejus.

4.5. eshop.ramidonas.lt įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu 6.1. Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.

V. Prekių apmokėjimas

5.1. eshop.ramidonas.lt už prekes galima atsiskaityti elektronine bankininkystės sistema.

5.2. Prekių kainos eshop.ramidonas.lt pateiktos Eur su PVM.

VI. Prekių pristatymas

Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. UAB „DPD Lietuva“ – pirmaujanti Lietuvoje ir viena didžiausių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.


Prekių pristatymas per DPD kurjerį

Prekių atsiėmimas DPD Pickup tinkle (paštomatuose ir siuntų taškuose)



DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup paštomate ar siuntų taške.

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-2 darbo dienas.

Siuntos į DPD Pickup paštoamtus ir siuntų taškus pristatomos per  1-2 darbo dienas.

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.

DPD Pickup paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.

Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.

Vakare prieš pristatymą gausite SMS žinutę (arba pranešimą į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) su siuntos numeriu ir internetine nuoroda. Ją paspaudus galėsite valdyti savo siuntos pristatymą: keisti pristatymo adresą, dieną ar nukreipti siuntą į patogiausią DPD paštomatą. Tai patogu, jei pasikeitė Jūsų planai ir numatytą pristatymo dieną negalite priimti siuntos.

Pristatymo dienos rytą apie numatomą siuntos pristatymo laiką būsite informuotas SMS žinute (arba pranešimu į Viber programėlę, jeigu ją naudojate). Žinutėje bus nurodytas kurjerio atvykimo laiką 1 val. laiko intervalu, pvz. 09:50-10:50.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup tinklą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute (arba pranešimą į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) ir/ar el. paštu.

-

Prekes iš DPD Pickup paštomato ar siuntų taško galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Už el. parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos).

Už el. parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kortele atsiimdami prekes DPD Pickup paštomate.

Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup paštomate turėsite suvesti SMS žinutėje gautą PIN kodą.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite nurodyti SMS žinutėje gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir užpildykite pakuotės pažeidimų aktą.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
•    Jei siuntą atsiimate iš paštomato, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 5 210 67 77.
•    Jei siuntą atsiimate iš siuntų taško, su Pickup siuntų taško darbuotoju užpildykite pakuotės pažeidimų aktą.



Papildomos paslaugos

Krovos darbai

Jeigu Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31,5 kg, turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Jei pageidaujate, kad kurjeriai iškrautų ir įneštų siuntą į namus, užsisakykite paslaugą „Užsakyti krovos darbai“. Kaina: 15-30 EUR, apmokestinama papildomai po užsakymo pateikimo.


Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 10  EUR, apmokestinama po užsakymo pateikimo arba gali būti išsiųsta Lietuvos paštu.


Prekių pristatymo paslaugos į užsienio valstybes teikiamos tik esant atskiram susitarimui.

VII. Prekių gražinimas ir keitimas

7.1. Naudotos prekės, įsigytos specializuotose (tik naudotoms prekėms skirtose) parduotuvėse, gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui sutikus. (pagal Lietuvos Respublikos daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles), todėl prieš išsiunčiant grąžinamą prekę, susisiekite su eshop.ramidonas konsultantais.

7.2. Jei detalė netiko Jūsų automobiliui dėl mūsų kaltės, tokią prekę keičiame ir padengiame su prekių keitimu susidariusias pristatymo išlaidas arba grąžiname pinigus. Jei prekė netiko dėl Kliento kaltės keitimo išlaidas dengia Klientas. Prekių grąžinimo atveju, kai detalė netiko dėl Kliento kaltės, grąžinama suma atskaičius kainą už pristatymą. Visais atvejais prekės grąžinimas galimas tik per 7 (septynias) darbo dienas nuo jos pristatymo Jums dienos.

7.3. Atsiradus būtinybei grąžinti prekę, tai būtina atlikti per 7 dienas, jei nėra atskiro susitarimo su pardavėju. Nekokybiškos prekės keičiamos arba grąžinami sumokėti pinigai.

7.4. Prekės yra žymimos, už atgal grąžintas nežymėtas prekes arba su pažeistu žymėjimu, pinigai negrąžinami.

VIII. Atsakomybė

8.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, eshop.ramidonas.lt neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

8.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis eshop.ramidonas.lt.

8.3. Pirkėjas atsakingas už savo prisijungimo duomenų konfidencialumą ir nepatekimą tretiesiems asmenims.

8.2. Eshop.ramidonas.lt atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į eshop.ramidonas.lt rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

8.3. Jei eshop.ramidonas.lt elektroninėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, eshop.ramidonas.lt nėra atsakinga už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių nepriežiūrą, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

IX. Apsikeitimas informacija

9.1. eshop.ramidonas.lt visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

9.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia eshop.ramidonas.lt meniu skiltyje „Kontaktai" („Susisiekite su mumis") nurodytomis komunikacijos priemonėmis.

X. Baigiamosios nuostatos

10.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

10.2. Šių taisyklių pagrindu kylančių klausimų aiškinimui taikoma LR teisė.

10.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.